Fredag bliver der igen fyldt op19. maj 2021

Fredag bliver der igen fyldt op

Del

Fra på fredag bliver regionaltogene igen fyldt helt op med passagerer

Det oplyser Transportministeriet i en pressemeddelelse samt DSB.

Det er både bus og tog som vil kunne blive fyldt op med passagere fra fredag den 21. maj.

Regionaltogene må igen fyldes op, mens der vil være en belægningsgrænsen i fjerntog – intercitytog og lyntog – og fjernbusser hæves fra 50 til 70 procent, fremgår det i pressemeddelelsen.

Dog er det fortsat et krav, at man skal bestille pladsbillet i DSB tog – hvilket også gør sig gældende for regionaltogene.

Det oplyser Nordjyske.


Foto: Shutterstock

 

 

 

Kilde: Nordjyske.

Læs også  37-årig mand dømt: Stak 43-årig kvinde med kniv til fest

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

23. juni 2026

Nyheder

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

22. juni 2026

Nyheder

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

22. juni 2026

Nyheder

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

21. juni 2026

Nyheder

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

21. juni 2026

Nyheder

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

LIGE NU: By står uden vand

21. juni 2026

Nyheder

LIGE NU: By står uden vand

Ung mand afgået ved døden

21. juni 2026

Nyheder

Ung mand afgået ved døden

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

20. juni 2026

Nyheder

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

20. juni 2026

Nyheder

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt