Gæster i Forlystelsespark i chok over bøder efter besøg1. oktober 2024

Gæster i Forlystelsespark i chok over bøder efter besøg

Del

Parkeringsbøder i BonBon-Land: Gæster i chok over uretmæssige gebyrer

Flere gæster i BonBon-Land har været ramt af en ubehagelig overraskelse i form af parkeringsbøder, på trods af at de allerede har betalt for parkering. Ifølge TV2 Øst har disse gæster investeret i et såkaldt guldkort, som både fungerer som årskort og giver gratis parkering. Alligevel har de modtaget bøder, der har skabt stor forvirring og frustration.

Karina Nielsen fra Gelsted i Herlufmagle, en af de berørte gæster, udtrykker sin frustration til mediet: “At modtage bøderne ødelagde mine dage. Sådan en besked påvirker mig.” Hun fortæller, at hun har fået flere bøder, som hun har måttet kæmpe for at få annulleret. Dette har ikke blot været en økonomisk belastning, men også en følelsesmæssig belastning, der har overskygget hendes besøg i parken.

I Facebook-gruppen ‘4700 alt er tilladt’ deler andre gæster lignende oplevelser, hvor de også har stået over for udfordringer med uretmæssige parkeringsbøder. Mange af dem har været nødt til at tage initiativ for selv at få bøderne slettet, hvilket har været en frustrerende og tidskrævende proces. Nogle gæster rapporterer, at de har kontaktet BonBon-Land direkte, mens andre har været nødt til at gå gennem Simplytures, den virksomhed, der håndterer parkeringssystemet.

Læs også  LIGE NU: Indkalder til nyt pressemøde

Problemet ser ud til at være vedholdende, da mange besøgende oplever, at bøderne fortsætter med at komme, selv efter adskillige klager. Dette har skabt en negativ oplevelse for gæsterne, der forventer en problemfri dag i parken.

BonBon-Land har bekræftet overfor TV2 Øst, at der er problemer med samarbejdspartneren Simplytures. Ifølge en talsmand for parken arbejdes der intensivt på at finde en løsning for at undgå, at gæsterne fortsætter med at få bøder. “Vi beklager de gener, dette har medført, og vi er forpligtet til at løse problemet hurtigst muligt,” siger talsmanden.

Sagen har også rejst spørgsmål om kommunikationen mellem BonBon-Land, Simplytures og gæsterne. Mange gæster efterlyser klarere information omkring parkeringssystemet og de betingelser, der gælder for deres guldkort. En forbedret kommunikation vil ikke blot kunne mindske forvirringen, men også sikre, at gæsterne føler sig trygge ved at besøge parken.

I takt med at sagen udvikler sig, vil det være interessant at følge, hvordan BonBon-Land håndterer denne udfordring og om deres indsats vil genoprette gæsternes tillid til parkens faciliteter og parkeringssystemet. Gæsterne håber på en snarlig løsning, så de kan nyde deres tid i BonBon-Land uden frygt for uretmæssige gebyrer.

Uheld lukker spor på trafikeret vej

13. august 2025

Nyheder

Uheld lukker spor på trafikeret vej

Sprunget vandrør lukker trafikken

13. august 2025

Nyheder

Sprunget vandrør lukker trafikken

DMI varsler varmebølge – op mod 28 grader

13. august 2025

Nyheder

DMI varsler varmebølge – op mod 28 grader

Markant erhvervsprofil er død

13. august 2025

Nyheder

Markant erhvervsprofil er død

To køretøjer i flammer – to personer indlagt

13. august 2025

Nyheder

To køretøjer i flammer – to personer indlagt

Mand afgået ved døden

13. august 2025

Nyheder

Mand afgået ved døden

Kraftig brand sendte røgsøjle over Nørrebro

13. august 2025

Nyheder

Kraftig brand sendte røgsøjle over Nørrebro

90-årig gennemskuede tricktyveri

12. august 2025

Nyheder

90-årig gennemskuede tricktyveri

Fødevarestyrelsen: Solgt i hele landet - smid det ud omgående

12. august 2025

Nyheder

Fødevarestyrelsen: Solgt i hele landet – smid det ud omgående