42-årig mand død - påkørt af tog13. maj 2021

42-årig mand død – påkørt af tog

Del

En 42-årig mand er er sent onsdag aften afgået ved døden efter påkørsel af et tog lidt nord for Hobro Station.

Politiet modtog anmeldelsen klokken 23:49.

Da politi og redning ankom til ulykkestedet, fandt de en mand liggende ved togskinnerne.

Efterfølgende blev det oplyst at manden var 42 år og fra Aalborg.

Der er foretaget underretning af pårørende i Grønland.

 

 

 

 

Kilde: Nordjyllands Politi/Twitter

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

23. juni 2026

Nyheder

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

22. juni 2026

Nyheder

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

22. juni 2026

Nyheder

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

21. juni 2026

Nyheder

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

21. juni 2026

Nyheder

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

LIGE NU: By står uden vand

21. juni 2026

Nyheder

LIGE NU: By står uden vand

Ung mand afgået ved døden

21. juni 2026

Nyheder

Ung mand afgået ved døden

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

20. juni 2026

Nyheder

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

20. juni 2026

Nyheder

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt