Ny corona-lov: Nu må du ikke selv vælge9. oktober 2020

Coronavirus: Gymnasium sender 182 elever hjem

Del

182 elever fra 10. årgang sendes hjem fra Nyborg Gymnasium efter, at en elev er blevet testet positiv for smitte med coronavirus

Det oplyser TV2 Fyn.

Udover de 182 elever, er en udannelsesleder og 12 lærere også blevet sendt hjem i isolation.

Alle hjemsendte skal kunne fremvise to negative coronatests, før de igen kan vende tilbage til undervisningen på gymnasiet.


Foto: Shutterstock

 

 

 

 

 

Kilde: TV2 Fyn

Læs også  Læge snagede i tusindvis af patientjournaler: Politianmeldt af regionerne

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

22. juni 2026

Nyheder

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

22. juni 2026

Nyheder

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

21. juni 2026

Nyheder

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

21. juni 2026

Nyheder

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

LIGE NU: By står uden vand

21. juni 2026

Nyheder

LIGE NU: By står uden vand

Ung mand afgået ved døden

21. juni 2026

Nyheder

Ung mand afgået ved døden

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

20. juni 2026

Nyheder

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

20. juni 2026

Nyheder

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

To biler kolliderede – stort udrykningsopbud rykkede ud

20. juni 2026

Nyheder

To biler kolliderede – stort udrykningsopbud rykkede ud