
Legoland Justerer Priser: Solskinsdage Koster Dig Mere
Nye Dynamiske Priser hos Legoland: Hvordan Vejret, Ugedagen og Årstiden Vil Forme Din Entrébillet
Ejerne af de verdenskendte Legoland-parker har annonceret en banebrydende ændring i deres betalingsmodel, der vil gøre prisen på entrébilletter afhængig af faktorer som vejret, ugedagen og årstiden. Denne strategi, der sigter mod at optimere parkens omsætning og besøgsoplevelse, vil især blive mærkbar i de travle sommermåneder, hvor både danske og udenlandske turister strømmer til Legoland i Billund. Det skriver Børsen.dk
Baseret på rapporter fra prominente medier som Financial Times og BBC, har ejerne af forlystelsesparken, Merlin Entertainments, bekræftet planen om at variere billetpriserne i overensstemmelse med forskellige vejrforhold og tidspunkter på året. Scott O’Neil, CEO for Merlin Entertainments, forklarer over for Financial Times, “I august skal man forvente at betale mere på en solrig lørdag end en regnfuld tirsdag i marts.”
Denne nye prismodel vil blive implementeret løbende af Merlin Entertainments, der ejes af Kirkbi, det finansielle holdingselskab bag Lego-familien. Kirkbi ejer og driver en imponerende portefølje på 141 attraktioner i 23 lande, herunder de 10 Legoland-parker spredt ud over hele verden.