Fredag morgen afholdte statsminister Mette Frederiksen doorstep møde ved Øksenhallen26. februar 2021

Mette Frederiksen: ”her kan vi forhåbentlig åbne mere op”

Del

Fredag morgen afholdte statsminister Mette Frederiksen doorstep møde ved Øksenhallen

I den forbindelse oplyse hun, at maj måned forhåbentligt kan blive der, hvor samfundet kan blive åbnet mere op.

”I midten af maj vil Danmark forhåbentligt være et sted, hvor der kan åbnes mere op i kraft af at flere vil være vaccineret, vejr vil være bedre og dermed dæmpe virus og samtidig ventes flere at blive testet,” lød det fra Mette Frederiksen på mødet.


Foto: Shutterstock, Arkiv

 

 

 

 

Kilde: B.T.

Læs også  Heunicke: ''ugentlige status på varianter fundet i Danmark''

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

22. juni 2026

Nyheder

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

22. juni 2026

Nyheder

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

21. juni 2026

Nyheder

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

21. juni 2026

Nyheder

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

LIGE NU: By står uden vand

21. juni 2026

Nyheder

LIGE NU: By står uden vand

Ung mand afgået ved døden

21. juni 2026

Nyheder

Ung mand afgået ved døden

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

20. juni 2026

Nyheder

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

20. juni 2026

Nyheder

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

To biler kolliderede – stort udrykningsopbud rykkede ud

20. juni 2026

Nyheder

To biler kolliderede – stort udrykningsopbud rykkede ud