Politiet advarer: Farlig medicin tabt på gaden14. maj 2021

Politiet efterlyser tabt medicin: ”kan være dødelig ved indtagelse”

Del

Lige nu efterlyser Midt- og Vestsjællands Politi medicin, der er tabt nær Ølbycenter i Køge

Der er tale om en pakke medicin af typen Oxycodon, og som er mistet i nærheden af Føtex ved Ølbycentret i Køge.

”Medicinen kan være dødelig ved indtagelse, hvorfor pakken omgående skal afleveres til nærmeste apotek til destruktion, hvis det findes.” lyder det fra politiet.

Politiet oplyser, at de intet yderligere har i forbindelse med information om den tabte medicin.


Foto: Shutterstock

 

 

 

 

Kilde: Midt- og Vestsjællands Politi

Læs også  Kat skabte kaos på motorvej

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

23. juni 2026

Nyheder

Sjælden kæmpefugl spottet i Thy

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

22. juni 2026

Nyheder

Chokmåling i fartkontrol: Bilist kørte 140 km/t på landevej

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

22. juni 2026

Nyheder

Mystisk brand i tom børnehave – politiet leder efter svar

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

21. juni 2026

Nyheder

Kendt svineavler politianmeldt – videooptagelser vækker opsigt

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

21. juni 2026

Nyheder

Tre biler kollideret: Hovedvej lukket i begge retninger

LIGE NU: By står uden vand

21. juni 2026

Nyheder

LIGE NU: By står uden vand

Ung mand afgået ved døden

21. juni 2026

Nyheder

Ung mand afgået ved døden

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

20. juni 2026

Nyheder

Nu sker det igen: Regeringen vil afskaffe flere omdiskuterede afgifter

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt

20. juni 2026

Nyheder

Politiet optrevlede netværket – nu er to unge dømt